fredag den 26. november 2010

Opskriften på en krise

Man tager en isvinter og erkendelsen af at den varer 3 måneder endnu, dage med dagslys af en varighed på en mellemlang prut, en upcoming jul som 3 og ikke 4, et presset arbejdsliv, en storebror in spe som står overfor x antal allergi- og astmarelaterede undersøgelser, og en sydafrikaformidling hvor der kommer børn, men ikke til os. Tja, så får man undertegnedes tilstand: deprimeret og deprimerende, udkogt og udtjent, træt og trist, skruk og snøffelsavnende.

3 kommentarer:

  1. Nåå, søde Maja.
    Jeg sender dig hermed en masse god energi fra Amager, og tænker alt lige om lidt kan se anderledes ud for dig.
    Det er bare lige nu det er noget rigtig lort.
    Gør noget godt for dig selv, og nyd at du kan det, for jeg er sikker på, at lige om lidt er du småbørnsmor til 4 med rigeligt at se til. Bare vent og se.
    Kærlig hilsen og knus
    fra Birgitte

    SvarSlet
  2. Ups! Nok ikke til 4...SORRY!
    Jeg regner med en er nok.

    SvarSlet
  3. Hei Maja!

    Jeg har fulgt med på bloggen din en stund og har stor glede av den. Men jeg må si at din hjemmeside "at vente på trøflen" var ren terapi for meg da vi ventet på vår lille gutt. Takk!

    Det viste seg at deres Hugo og vår lille gutt har bodd på samme barnehjem. Vi hentet han sommeren 09.

    Lykke til denne siste tiden!! Håper dere snart er fire.

    Hilsen fra Synnøve i Oslo.

    SvarSlet