onsdag den 28. juli 2010

Status på ventesituationen

Jeg skylder vist en update på formidlingen - også selvom den ikke er så munter, som jeg kunne ønske mig.
Det forlød fra alle leder og kanter, uofficielle og officielle kanaler, at der efter VM ventede os et sandt baby boom. Med et par måneders stilstand og så en måneds VM, burde der jo være unger nok at formidle. Men indtil videre er det kun et enkelt barn som er bragt i forslag, så vi nu er nummer fem på listen. Hardly, et baby boom. Så jeg prøver jeg at indstille mig på, at jeg alligevel nok bliver nødt til at starte et nyt skoleår, nye klasser, ny planlægning, uden nogen vished om hvornår forløsningen kommer. Det svider.

2 kommentarer:

  1. Åh, søde smukke Maja...
    Føler med dig og sender dig de varmeste tanker.

    Kom nu Sydafrika!!! Send en skøn lille rolling til Maja, Erik og STORE Hugo NU.

    Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Det er sgu bare ikke okay.... Lad nu endelig være med at forberede dig for lang tid frem - vikaren skal jo også have noget at lave ;-)

    Maja - jeg krydser alt hvad krydses kan!!

    Kh
    Heidi

    SvarSlet