mandag den 5. april 2010

Dyb indånding

Påskeferien går på hæld. I morgen starter livet i verden udenfor igen og for første gang bider ventetiden en smule.

Da det begyndte at vælte ind med børn efter nytår lod vi os rive med og regnede nok med at vi til påske ville være ved at pakke kufferterne - eller måske endda ved at pakke dem ud efter Sydafrika. Men nej. Selvom formidlingen i år stadig må betegnes som enestående, så står vi der jo endnu, og må nu tage en dyb indånding og tage hul på post-påske-ventetiden. Det har betydet at mange ting, især i forhold til arbejdet har måttet nytænkes og omdefineres. Det betyder også, at det nu er sidste chance for at nå at få snøflen i forslag og gennemføre henterejsen inden Impilo - organisationen i Sydafrika - lukker ned for formidlingen under VM. Dvs. at telefonen skal ringe indenfor de næste 4-5 uger hvis vi skal nå at være hjemme igen inden de lukker i Sydafrika fra d. 11. juni til d. 11. juli.

Så vi ruster os. Og holder telefonen indenfor rækkevidde...

2 kommentarer:

  1. Åh Maja - dit indlæg kunne være skrevet af mig! Vi har det på præcis samme måde. Vi har været i region i Colombia siden december - og troede også at vi ville være på rejse nu...
    Jeg krydser og håber alt hvad jeg kan for jer!!
    Kh
    Heidi

    SvarSlet
  2. Jamen søde Heidi. Den tilstand af afmagt og frustration du efterhånden må befinde dig i, skal jeg slet ikke gøre mig klog på, bare fordi det bider lidt her for engangs skyld. Håber sådan der snart er forløsning på vej til dig.

    SvarSlet